Spada tempo wzrostu przychodów z reklamy w Google
Kolejny miesiąc z rzędu wolniej niż poprzednio rosną podstawowe przychody z reklamy w wyszukiwarce Google – podają analitycy eMarketera. Google to firma amerykańska, ale o zasięgu globalnym. Jej kłopoty mogą oznaczać problemy dla tzw. reklamy kontekstowej na całym świecie.
W styczniu i lutym 2008 roku przychody Google’a z kliknięć w reklamę wyświetlaną obok wyników wyszukiwania wzrosła o 3 proc. Analitycy eMarketera podkreślają, że choć ciągle mowa o wzroście, jest mniejszy niż w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta