Logo można umieścić już wszędzie
Biznesowe konferencje czy spotkania to nie tylko wymiana informacji, ale także firmowych drobiazgów. Nadal triumfy święcą długopisy, segregatory czy smycze do zawieszenia na szyi identyfikatora lub telefonu komórkowego. Coraz częściej zdarzają się jednak bardziej wyrafinowane gadżety, jak kostka pamięci czy ręcznie zdobiony notes
Marcin Kowalski jest trenerem i doradcą w firmie Human Partner działającej na Dolnym Śląsku. Średnio raz w miesiącu bierze udział w różnych konferencjach. Uczestniczy także w organizacji takich spotkań. – Niemal na każdej konferencji dostaję jakieś gadżety. Zwykle są to długopisy, segregatory, teczki konferencyjne, płyty CD. Czasami uczestnikom wręczane są podkładki pod myszy i smycze biurowe – opowiada trener. Dodaje, że im wyższą rangę ma konferencja, tym lepsze gadżety otrzymują uczestnicy. – Przeważnie na spotkaniach międzynarodowych organizatorzy mają wyższy budżet, więc i gadżety są atrakcyjniejsze – tłumaczy Marcin Kowalski.
Jak mówi Milena Rutkowska, menedżer projektu w Meetings Poland, firmy, która organizuje konferencje, na takich imprezach rozdawane są najczęściej długopisy, notatniki i cukierki z logo firmy. – Pewnie dlatego, że na konferencji są od razu przydatne i większość uczestników ich używa – zauważa specjalistka z Meetings Poland.
Dodaje, że na takich spotkaniach wręcza się też uczestnikom smycze, koszulki, kalendarze. Jeden z klientów jej firmy rozdawał uczestnikom konferencji ręczniki z logotypem firmy i ozdobione w taki sam sposób pudełka zapałek. – Zwykle notatniki zamawiane są np. na konkretne spotkanie i oprócz logotypu firmy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta