Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Logo można umieścić już wszędzie

25 kwietnia 2008 | Obiekty i usługi | blik Marta Tabiś
Dobrze umiejscowiony logotyp podkreśla charakter firmy, a klient lepiej zapamiętuje markę
autor zdjęcia: Filip Frydrykiewicz
źródło: Rzeczpospolita
Dobrze umiejscowiony logotyp podkreśla charakter firmy, a klient lepiej zapamiętuje markę

Biznesowe konferencje czy spotkania to nie tylko wymiana informacji, ale także firmowych drobiazgów. Nadal triumfy święcą długopisy, segregatory czy smycze do zawieszenia na szyi identyfikatora lub telefonu komórkowego. Coraz częściej zdarzają się jednak bardziej wyrafinowane gadżety, jak kostka pamięci czy ręcznie zdobiony notes

Marcin Kowalski jest trenerem i doradcą w firmie Human Partner działającej na Dolnym Śląsku. Średnio raz w miesiącu bierze udział w różnych konferencjach. Uczestniczy także w organizacji takich spotkań. – Niemal na każdej konferencji dostaję jakieś gadżety. Zwykle są to długopisy, segregatory, teczki konferencyjne, płyty CD. Czasami uczestnikom wręczane są podkładki pod myszy i smycze biurowe – opowiada trener. Dodaje, że im wyższą rangę ma konferencja, tym lepsze gadżety otrzymują uczestnicy. – Przeważnie na spotkaniach międzynarodowych organizatorzy mają wyższy budżet, więc i gadżety są atrakcyjniejsze – tłumaczy Marcin Kowalski.

Jak mówi Milena Rutkowska, menedżer projektu w Meetings Poland, firmy, która organizuje konferencje, na takich imprezach rozdawane są najczęściej długopisy, notatniki i cukierki z logo firmy. – Pewnie dlatego, że na konferencji są od razu przydatne i większość uczestników ich używa – zauważa specjalistka z Meetings Poland.

Dodaje, że na takich spotkaniach wręcza się też uczestnikom smycze, koszulki, kalendarze. Jeden z klientów jej firmy rozdawał uczestnikom konferencji ręczniki z logotypem firmy i ozdobione w taki sam sposób pudełka zapałek. – Zwykle notatniki zamawiane są np. na konkretne spotkanie i oprócz logotypu firmy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7999

Spis treści

Ekonomia

"Prawo co dnia" wyjaśnia
Amerykanie doradzą w sprawie PZU
Cena paliw na stacjach wzrośnie
Cinema City w Bydgoszczy
Cytat dnia: Jacek Rostowski - minister finansów
DM IDM SA o spółkach
Debiut numer 13
Deutsche Bank zerka na Citigroup
Dlaczego inwestorzy śledzą decyzje zarządzających OFE i TFI?
Dobrobyt wrogiem windykatorów
Drobni akcjonariusze ING wywalczyli dywidendę
Fabryki za 600 mln euro
Gdzie jest nowa polityka gospodarcza
Gołębi głos RPP
Głos w dyskusji o strefie euro
Handel ze szpadą
Im gorzej windykatorom, tym nam jest lepiej
Inwestycje Boscha
JSW zapłaci za Budryka
Kalendarium gospodarcze
Koksownie mogą trafić na parkiet
Kupuj dla TP SA
Lepsi i gorsi w kolejce po dotacje
Liczba dnia: 102,4proc. wskaźnik nastrojów w Niemczech
MCI kupuje w Czechach
Mech w NBP
Meprozet dla pracowników
Mid Europa kupił LIM
Mniej pracy dla windykatorów
Najszybciej rosną mali leasingodawcy
Nasz człowiek na Syberii
Niemiecka gospodarka ma problemy
Nowy magazyn Polskapresse
O bankach i kryzysie
Polacy chcą opanować e-turystykę w regionie
Ponad tysiąc nowych punktów finansowych powstanie w 2008 r.
Popyt na akcje banków
Praca w rodzinach
Producenci docenili ochronę regionalną
Reforma finansów na finiszu
Reformy, Gomułka, prywatyzacja
Reklama zewnętrzna korzysta z technologii
Rekord rezerw złota w Rosji
Rosną wydatki na wina musujące
Rynek franczyzowy bije kolejne rekordy obrotów i inwestycji
Rząd sprawdzi spółki
Sklepy internetowe oprą się recesji
Skuteczna obrona MOL
Spadła sprzedaż J.W. Construction
Sponsorzy igrzysk nie rezygnują
Sprzedaj Pamapol
TP SA ma się lepiej niż rywale
W obronie mercedesów
Walne 29 kwietnia
Wyniki kolejowych spółek odbiły się od dna
ZAK wybrał Czechów
Zagraniczne raporty
Zderzamy się z urzędniczą mentalnością
Zdrowotne obligacje
Związki z budżetu
Złoty stracił trzy grosze do dolara
Zamów abonament