Nie mają równych na rynku rynku odzieży
Gdańska spółka LPP to obecnie największy sprzedawca odzieży w Polsce – jest właścicielem marek Reserved, Cropptown oraz Re-Kids. Tą ostatnią sygnowane są kolekcje dziecięce.
Choć zbudowanie takiej pozycji trwało lata, to jednak dalej nie osiada na laurach i konsekwentnie się rozwija – także na rynkach zagranicznych. LPP prowadzi już sieć 320 salonów odzieżowych, z czego ok. 100 działa poza granicami naszego kraju – pierwszy salon Reserved poza Polską ruszył w lutym 2002 r. w Tallinie.
Wzorem większości rodzimych firm odzieżowych szycie swoich kolekcji zleca głównie w Chinach. Sama spółka zajmuje się tworzeniem marek, projektowaniem i sprzedażą odzieży. Model się sprawdza, bowiem spółka w ostatnim roku zanotowała 1,27 mld zł przychodów, które w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosły o 56,3 proc., a jej rentowność brutto wyniosła ponad 13...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta