Strategia szyta na miarę czasów
Stabilne poprawianie wyników spółki niezależnie od rynkowej koniunktury – to chyba największy atut firmy z Bochni. Dzięki temu drugi rok z rzędu zdobywa Orła „Rzeczpospolitej”.
Hossa w branży stalowej, mimo korekty w drugiej połowie ubiegłego roku, trwa w najlepsze. Warto jednak przypomnieć, że jeszcze parę lat temu producenci i dystrybutorzy wyrobów stalowych przeżywali bardzo trudne chwile. Działający od 16 lat Stalprodukt nigdy nie znalazł się jednak pod kreską. A tempo, w jakim poprawia wyniki w ostatnich latach, budzi respekt.
– Firma rozwija się tak szybko dzięki realizacji bardzo racjonalnej strategii przygotowanej przez prezesa Piotra Janeczka. Udało mu się również stworzyć w firmie znakomity zespół złożony z najlepszych fachowców w naszej branży – uważa Andrzej Ciepiela, dyrektor Polskiej Unii Dystrybutorów Stali. Podkreśla również znaczenie charyzmy szefa spółki,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta