Reklamę zewnętrzną czeka dobry rok
Wartość rynku reklamy zewnętrznej w Polsce może wynieść w tym roku więcej niż 719 mln zł – wynika z raportu zrzeszającej największe firmy outdoorowe Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
– Wyniki po pierwszym kwartale pozwalają liczyć na wzrost sprzedaży w całym bieżącym roku na poziomie co najmniej 15 proc. w stosunku do roku ubiegłego – pisze Lech Kaczoń, prezes IGRZ, w komentarzu do raportu. W ubiegłym roku wartość całego rynku reklamy zewnętrznej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta