Reklama w sieci najszybciej rośnie w Europie
Rynek reklamy internetowej na świecie sięgnie w tym roku 65,2 mld dol. i zagarnie ok. 10 proc. całego reklamowego rynku – przewiduje firma IDC. Według niej do 2011 roku wpływy z reklam w sieci będą rosły rocznie o 15 – 20 proc., żeby w 2011 roku osiągnąć poziom 106,6 mld dol., co da jej 13,6 proc. udziału w globalnym reklamowym torcie.
Jedną trzecią wpływów zapewnią w najbliższych latach reklamy kontekstowe, które prezentuje np. Google AdWords (po wpisaniu słowa do wyszukiwarki strona wyświetla reklamy powiązane z tym terminem). Drugą potęgą, która do 2011 roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta