Popyt w sieci na gospodarkę
Kryzys dobrze robi witrynom Ekonomicznym. Ale tylko tym wyspecjalizowanym. Serwisy gospodarcze większości portali ogólnotematycznych cieszą się coraz mniejszą popularnością
Choć najbardziej popularnym portalem ekonomicznym w polskiej sieci pozostaje gospodarcza sekcja Onet.pl, liczba jej użytkowników spada. W czasach kryzysu zyskują witryny specjalistyczne.
Jak wynika z najnowszych, danych Megapanel PBI/Gemius z listopada 2008 r. strony ekonomiczne Onet.pl odwiedziło w ciągu miesiąca 2,4 mln tzw. unikalnych użytkowników. Drugie miejsce zajął portal Money.pl (nieco ponad 2 mln użytkowników). Podium zamykają serwisy biznesowe Wirtualnej Polski (1,6 mln).
Oglądalność lidera rankingu biznesowego działu Onetu w ciągu roku zmniejszyła się o 200 tys. osób. Podobnie zmniejszyła się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta