Bruce Willis będzie reklamował wódkę
Znany aktor twarzą marki Sobieski. Za czteroletni kontrakt reklamowy dostanie 16 mln dol. – ustaliła „Rz”
Kampania reklamowa ma ruszyć w tym miesiącu. Gwiazdor znany m.in. z serii filmów „Szklana pułapka”, który reklamuje już np. niemieckie piwo Veltins, będzie promował wódkę Sobieski m.in. w Hiszpanii, Francji, krajach bałtyckich, na Ukrainie oraz w Chinach. W tym ostatnim marka Sobieski nie jest jeszcze znana.
– Planujemy ekspansję na chińskim rynku, który jest coraz bardziej atrakcyjny dla producentów mocnych alkoholi. Za kilka lat chcielibyśmy sprzedawać tam kilkanaście milionów litrów sobieskiego rocznie – mówi „Rz” Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Belvedere, właściciela Sobieskiego.
Bruce Willis będzie twarzą marki także...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta