Więcej kandydatów niż miejsc
Jak odnieść sukces w charakterze menedżera gwiazdy? Jak prowadzić teatr albo klub muzyczny, by nie zbankrutować? Jak pozyskiwać sponsorów na kulturalne imprezy? Odpowiedzi na te pytania poznają słuchacze studiów podyplomowych związanych z zarządzaniem w kulturze
Dziś, by osiągnąć sukces w roli menedżera w branży kulturalnej, trzeba mieć solidne wykształcenie z podstawami prawa i ekonomii. Dla osób, które chcą się uczyć zarządzania kulturą, podwoje otwierają najlepsze warszawskie uczelnie.
Kurs na kulturę
Osoby zainteresowane pracą w branży kulturalnej mogą się zapisać na marketing kultury w Instytucie Stosunków Międzynarodowych UW – kierunek prowadzony we współpracy z Narodowym Centrum Kultury. – Te studia są jednym z czterech projektów NCK w ramach programu „Kurs na kulturę” dla młodych osób, które zamierzają związać swoje zawodowe życie ze sferą kultury. Oprócz podyplomowych studiów marketing kultury w skład tego programu wchodzą staże studenckie w instytucjach kultury, szkolenia dla stażystów z zarządzania kulturą oraz konkursów na prace doktorskie dotyczące problematyki kultury oraz nauk historycznych – informują przedstawiciele uczelni. Podczas rocznych studiów słuchacze poznają zagadnienia z czterech bloków tematycznych, takich jak międzynarodowe stosunki kulturalne, wiedza o kulturze współczesnej, ekonomika kultury oraz praktyczne aspekty realizacji działań kulturalnych. Studia przeznaczone są głównie dla menedżerów praktyków działających w sektorze kultury, pracowników administracji publicznej wszystkich szczebli zaangażowanych w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta