Praca pośrednika nie polega na przekazywaniu adresów
Rz: Czy w ciągu ostatniego roku, gdy panował zastój na rynku, pośrednicy wymyślili jakieś nowe metody przyciągania klientów?
Mariusz Kania: Mniejszy ruch w biurach skłonił wielu pośredników do przeanalizowania dotychczasowych strategii i opracowania takich usług, które byłyby komplementarne wobec tradycyjnego pośrednictwa. Większe firmy zdecydowały się zacieśnić współpracę z partnerami z szeroko pojętej branży nieruchomości, co zaowocowało przygotowaniem oferty rabatowej dla klientów u projektantów wnętrz, firm przeprowadzkowych, ekip remontowych, w sklepach z wyposażeniem mieszkań itp.
Pośrednicy proponują też klientom pomoc przy zamianie mieszkań, możliwość finalizacji transakcji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta