Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie dostaniesz niższej marży za darmo

02 listopada 2009 | Nieruchomości, budownictwo | Grażyna Błaszczak
autor zdjęcia: Paweł Gałka
źródło: Rzeczpospolita

Czy banki jesienią rzeczywiście mają lepsze kredyty hipoteczne niż przed wakacjami, czy tylko kuszą klientów w reklamach? Na czym polegają promocje?

– Dziś najczęściej wiążą się z niskimi marżami dla tych klientów, którzy zdecydują się kupić dodatkowy produkt w danym banku, czyli założą konto ale zasilane określoną kwotą co miesiąc), wezmą kartę kredytową, z której będą aktywnie korzystać, czy dodatkowe ubezpieczenia, np. od ryzyka utraty pracy, zdrowia czy na wypadek śmierci. To tzw. sprzedaż krzyżowa, która będzie teraz nieodłącznym elementem oferty kredytów hipotecznych – wyjaśnia zasady ofert promocyjnych Karol Wilczko, analityk porównywarki finansowej Comperia.pl.

Załóż ROR, weź kartę

Na takie podejście banków wskazuje też Łukasz Wojcieszak z firmy Invigo. – Najniższą marżę można uzyskać, kupując dodatkowe produkty finansowe, np.: ubezpieczenie na życie, na wypadek utraty pracy, ROR, kartę kredytową lub produkty inwestycyjne – wymienia Wojcieszak. – Im klient wybierze więcej, tym niższą marżę zaproponuje mu bank. Jednak korzyści z takiej oferty każdy klient powinien wyliczyć sam,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8463

Spis treści

Pożegnania listopad 2008 – październik 2009

Zamów abonament