Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy miasta Chopina

02 listopada 2009 | Życie Warszawy | mg

Ratusz zamierza przeprowadzić ogólnopolską kampanię promującą Warszawę jako miasto Chopina w 2010 roku.

15 listopada wystartuje akcja w Internecie, która potrwa miesiąc. Bannery reklamowe oraz krótkie 30-sekundowe filmy promocyjne pojawią się na największych portalach internetowych, takich jak Onet.pl czy Wp.pl.

Oprócz promocji w Internecie Warszawa będzie obecna także na billboardach, które pojawią się w sześciu największych miastach Polski, m.in. w Krakowie, Gdańsku i we Wrocławiu. W każdej z metropolii zawiśnie co najmniej jedna gigantyczna płachta reklamowa o powierzchni przekraczającej 100 mkw. Kampania ruszy 1 grudnia i potrwa minimum dwa tygodnie.

– Chcemy uświadomić Polakom, że Chopin spędził w Warszawie połowę swojego życia – mówi Andrzej Mańkowski, zastępca dyrektora Biura Promocji Miasta. Ratusz na kampanię reklamową stolicy przeznaczy 650 tys. zł.

Brak okładki

Wydanie: 8463

Spis treści

Pożegnania listopad 2008 – październik 2009

Zamów abonament