Reklamy miasta Chopina
Ratusz zamierza przeprowadzić ogólnopolską kampanię promującą Warszawę jako miasto Chopina w 2010 roku.
15 listopada wystartuje akcja w Internecie, która potrwa miesiąc. Bannery reklamowe oraz krótkie 30-sekundowe filmy promocyjne pojawią się na największych portalach internetowych, takich jak Onet.pl czy Wp.pl.
Oprócz promocji w Internecie Warszawa będzie obecna także na billboardach, które pojawią się w sześciu największych miastach Polski, m.in. w Krakowie, Gdańsku i we Wrocławiu. W każdej z metropolii zawiśnie co najmniej jedna gigantyczna płachta reklamowa o powierzchni przekraczającej 100 mkw. Kampania ruszy 1 grudnia i potrwa minimum dwa tygodnie.
– Chcemy uświadomić Polakom, że Chopin spędził w Warszawie połowę swojego życia – mówi Andrzej Mańkowski, zastępca dyrektora Biura Promocji Miasta. Ratusz na kampanię reklamową stolicy przeznaczy 650 tys. zł.