Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Banki powinny umieć mówić „nie”

02 listopada 2009 | Ekonomia | Stanisław Kluza

W ostatnich kilku miesiącach zaobserwowaliśmy znaczący wzrost liczby skarg od kredytobiorców lub członków ich rodzin, którzy wpadli w spiralę zadłużenia, pisze przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego

Problemy pana X zaczęły się w 2008 r. – wziął kredyt w jednym z banków. Przez następnych kilkanaście miesięcy otrzymał 20 innych kredytów od dziesięciu instytucji. W tym 11 udzielono mu po przekroczeniu o 2 tys. zł jego miesięcznych (ponadprzeciętnych) dochodów przez łączne raty kredytów. Raty spłacał, zaciągając kolejne długi.

Historia przekredytowanego klienta trafiła do nas we wrześniu tego roku. W ostatnich kilku miesiącach zaobserwowaliśmy znaczący wzrost liczby skarg od...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8463

Spis treści

Pożegnania listopad 2008 – październik 2009

Zamów abonament