Reklama odżyje na Euro
Po 2011 roku rynek reklamy znów będzie rósł o kilkanaście procent rocznie
Dopiero za dwa lata można liczyć na silne odbicie rynku reklamy – uważają analitycy domów maklerskich ankietowani przez „Rz”. Najbardziej optymistyczna prognoza KBC Securities zakłada, że 10,5-procentowego wzrostu wydatków na reklamę można się spodziewać już w przyszłym roku.
Pozostałe domy maklerskie, z którymi rozmawiała „Rz”, mają skromniejsze założenia. Według Ipopema Securities 2011 rok może przynieść 7-proc. wzrost. – Bazując na prognozach wskaźników makroekonomicznych, dwucyfrowego wzrostu rynku reklamy można się spodziewać już w 2012 roku, w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta