Dopasować produkt do potrzeb klienta
Marcin Dyl, prezes IZFiA
Fundusze inwestycyjne to produkty finansowe, które od kilku lat cieszą się popularnością i zdobywają coraz więcej nowych klientów.
Charakterystyka klientów funduszy, czyli poziom ich wiedzy, oczekiwania i możliwości finansowe, to czynniki, które wpływają na to, w jaki sposób fundusze są sprzedawane. Obecnie, po prawie 20 latach od uruchomienia pierwszego funduszu, klientów możemy podzielić na dwie główne grupy.
Pierwsza z nich to osoby, które znają i rozumieją rynek funduszy inwestycyjnych i zasady na nim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta