Jakoś czy jakość? Masz na to wpływ!
Program „Jakość obsługi” to miejsce dla tych, którzy chcą mieć wpływ na to, jak są codziennie obsługiwani przez firmy i instytucje. Również dla tych, którzy szukają informacji pochodzących wprost od konsumentów takich jak oni. Gdzie warto pójść? Z usług której firmy skorzystać, a które lepiej omijać z daleka? Odpowiedzi znajdują się na portalu www.jakoscobslugi.pl
Świadomość konsumentów rośnie. Coraz więcej z nich wie, czego mogą wymagać od firm i gdzie zwrócić się o pomoc, gdy ich prawa są łamane. Klienci nie są naiwni, nie nabierają się już tak łatwo na kolorowe reklamy i promocje. Wymagają konkretów, prostych, przejrzystych zasad i reguł. Z pewnością też większość z nich od razu wyczuwa nieuczciwych graczy na rynku. Szukając oferty lub odpowiedniej firmy, w pierwszym odruchu sięgają po opinie rodziny, znajomych lub innych konsumentów, którzy mogą udzielić im praktycznych porad, gdzie się udać, gdzie będą zadowoleni, a gdzie niekoniecznie.
Głos ponad 3 milionów konsumentów
Do tej pory nikt w Polsce nie umożliwiał konsumentom oceniania i wyrażania opinii na temat jakości obsługi firm na taką skalę. – W końcu to oni są prawdziwymi ekspertami, bo na co dzień korzystają z ich usług – mówi Mirosław Bartoń, prezes firmy Vision...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta