Jesteśmy firmą, która opiera się na wzajemnej pomocy
ROZMOWA | Jak mimo kryzysu znaleźć czas na indywidualne podejście do klienta i dlaczego warto pochylić się nad ludzkimi potrzebami – mówi dyrektor sprzedaży Kasy Stefczyka Krzysztof Lewandowski
Jak to się dzieje, że członkowie Kasy Stefczyka wychodzą z placówek zadowoleni?
Są dwa główne aspekty zadowolenia. Pierwszy związany jest bezpośrednio z ofertą, czyli tym, co możemy zaproponować członkowi Kasy, a w naszej ofercie każdy znajdzie coś, co właśnie dla niego jest najważniejsze. Począwszy od szerokiej oferty kont, w tym kont dla osób bezrobotnych, wykluczonych finansowo, które są darmowe, po pożyczkę gospodarczą czy mieszkaniową. Wachlarz produktów jest bardzo szeroki i to między innymi sprawia, że ludzie znajdują u nas to, czego nie mogą znaleźć w innych instytucjach finansowych. Jednak kluczowe dla jakości obsługi jest przyjazne podejście do każdego członka Kasy. Nasz pracownik zawsze znajduje czas, żeby porozmawiać i rozpoznać jego potrzeby. Staramy się do każdego podchodzić indywidualnie. Drugim ważnym aspektem jest jakość obsługi.
Dlaczego kładziecie tak duży nacisk na jakość obsługi?
Instytucje finansowe mają porównywalne podstawowe parametry swoich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta