Kasa Stefczyka: na zaufanie składa się wiele czynników
Kasa Stefczyka zwyciężyła w kategorii banki i finanse w tegorocznym rankingu Top 100 Jakości Obsługi oraz została laureatem godła Dbamy o Jakość Obsługi 2011. Tym samym dołączyła do elitarnego grona setki najprzyjaźniejszych firm w Polsce
Top 100 Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych rankingów firm w Polsce, ponieważ jego wyniki zależą wyłącznie od decyzji konsumentów, są zatem odzwierciedleniem ich zaufania i stanowią wyjątkowe wyróżnienie. Godło Dbamy o Jakość Obsługi 2011 to równie prestiżowa nagroda, świadczy bowiem o jak najlepszych wynikach audytów w placówkach Kasy Stefczyka.
Od początku swojego istnienia, czyli od końca XIX wieku, Kasa Stefczyka jest zawsze blisko ludzi. I nie wynika to tylko z kwestii rozbudowanej sieci placówek w całej Polsce – priorytetem kasy jest bezpośredni kontakt z klientem, dotarcie do jak najszerszego grona osób...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta