Budowlane markety i sklepy
Co słychać w branży?
Poziom zadowolenia klientów w tej branży stale idzie w górę: w ciągu kilku lat wzrósł prawie trzykrotnie. W marketach budowlanych klienci oczekują fachowej pomocy i pracowników, którzy będą mieli czas i dobiorą produkt spełniający ich oczekiwania. Cenią sobie ich wiedzę i porady oraz duży wybór zróżnicowanego cenowo towaru, co pozwala wybrać coś na każdą kieszeń. Ważna jest dla nich także możliwość wymiany towaru lub zwrotu, jeśli kupili go za dużo.
Castorama liderem od czterech lat
Co zrobić, by klienci byli zadowoleni, a jakość obsługi utrzymywała się na wysokim poziomie? Wie to Castorama, czterokrotny zdobywca godła Jakość Obsługi. Oprócz konkurencyjnych cen i szerokiego asortymentu konsumenci pozytywnie oceniają specjalne usługi dodatkowe oferowane przez te markety budowlane – można uzyskać tam porady architektów, dekoratorów wnętrz albo wziąć udział w pokazach instruktażowych.