Serwisy AGD i RTV
Co słychać w branży?
Zadowolenie klientów z jakości obsługi serwisów AGD i RTV mocno się wahało. Po spadku w 2010 roku teraz znowu osiągnęło wysoki wynik. Wpłynęły na to przyśpieszenie czasu wykonywania napraw oraz szybsze udzielanie odpowiedzi na pytania klientów. Ci wskazują też, że nawiązanie kontaktu z serwisem, np. przez infolinię, staje się coraz łatwiejsze i skuteczniejsze.
Nie ma mocnych na BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
Serwisy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego już trzykrotnie zostały wyróżnione przez klientów i cieszą się ich zaufaniem. To wszystko za sprawą fachowych serwisantów, szybkich napraw, pomocnej infolinii, funkcjonalnej strony WWW i wielu innych aspektów jakości obsługi. Niekwestionowany lider w tej branży nieustannie wprowadza udogodnienia dla swoich klientów, by ich zadowolenie ciągle rosło.