Poczucie bezpieczeństwa klientów – serwis fabryczny
ROZMOWA | Wiktor Mikołajczyk, dyrektor pionu serwisu firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o.
Żadna z firm branży AGD na rynku polskim nie oferuje takiego produktu serwisowego jak BSH. Nie zaprzeczy pan, że jest to produkt zarówno kosztowny, jak i trudny w realizacji.
Wiktor Mikołajczyk: Tak, zgadza się, jednakże w naszej firmie sprzedaż urządzeń AGD traktujemy jak sprzedaż pakietu. Klient, kupując urządzenie, otrzymuje również najwyższej jakości serwis. Może się wydawać, że jest to oczywiste, ponieważ każdy producent ma obowiązek udzielić 24-miesięcznej gwarancji na swoje produkty. Jednak dla nas szczególnie ważne jest, aby wszyscy użytkownicy naszych produktów mieli zapewniony komfort podczas całego cyklu życia urządzenia. Jednym z podstawowych elementów tego komfortu jest to, że do napraw sprzętów zarówno w czasie trwania gwarancji, jak i po jej upływie używamy wyłącznie oryginalnych części zamiennych. Co szczególnie istotne – udzielamy na nie dwuletniej gwarancji. Inne firmy z branży udzielają gwarancji tylko na sześć lub 12 miesięcy. Do zagwarantowania komfortu przyczynia się stale rozbudowywana własna sieć serwisów fabrycznych, która obecnie pokrywa 85 proc. terytorium naszego kraju. Pozostałe 15 procent gwarantują starannie wybrani partnerzy, którym udzieliliśmy autoryzacji. Wracając do pytania o koszty, to trzeba przyznać, że w BSH nie znamy kompromisów pomiędzy jakością urządzeń a jakością serwisu....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta