Najważniejszy jest klient
Rozmowa | Jacek Hudowicz, prezes zarządu Media Saturn Holding Polska
Dwie marki sklepów z elektroniką użytkową Media Markt i Saturn należące do holdingu Media-Saturn zostały wyróżnione godłem Jakość Obsługi Klienta w kategorii RTV, AGD, multimedia. Nagroda przyznawana przez konsumentów bezpośrednio odzwierciedla poziom obsługi marketów sieci Media Markt i Saturn. Na pytania, co decyduje o sukcesie rynkowym i dobrych relacjach z klientami, odpowiada prezes zarządu MSHP Jacek Hudowicz.
Kim dla pana jest klient?
Klient odwiedzający nasze markety jest dla nas najważniejszym elementem procesu sprzedaży. Konkurencja na polskim rynku jest bardzo duża i rolą sieci sprzedaży jest stałe podnoszenie kwalifikacji personelu sklepowego oraz jakości obsługi w celu sprostania rosnącym wymaganiom klientów.
A jak państwo odczytujecie oczekiwania klientów?
Odpowiadając na to pytanie, zacznę od własnych doświadczeń związanych z klientami. Wiele lat temu byłem dyrektorem jednego z marketów Media Markt, zarządzałem dużym zespołem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta