Sephora – najbardziej innowacyjna sieć perfumerii
ROZMOWA | Michał Dominik, dyrektor generalny, Sephora Polska i Czechy
Czy mógłby pan krótko przedstawić firmę Sephora i filozofię jej działania?
Sephora to lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała 40 lat temu we Francji, a na polskim rynku obecna jest już od 12 lat. W tym czasie zaistnieliśmy na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły oraz wprawiające w dobry nastrój. Jesteśmy częścią koncernu Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie grupy działającej w sektorze dóbr luksusowych. Pierwsza perfumeria sieci w Polsce została otwarta w 1998 roku w Bydgoszczy, a obecnie posiadamy 83 perfumerie w naszym kraju. Nasza filozofia działania to: być krok do przodu. Staramy się zawsze wyprzedzać potrzeby naszych klientów, gdyż tego właśnie od nas oczekują. Wyprzedzamy naszymi pomysłami także pozostałych graczy na rynku w zakresie obsługi klienta, oferowanych usług i produktów. Siła konceptu perfumerii Sephora opiera się na innowacyjności naszego modelu sprzedaży, wysokiej jakości obsługi klienta oraz wykwalifikowanych pracownikach. A to, jak skutecznie wdrażamy te elementy w życie, potwierdzają liczne badania konsumenckie i nagrody.
Na czym polega państwa innowacyjny model sprzedaży kosmetyków?
Myślę, że wiele osób czuje to już zaraz po wejściu do perfumerii...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta