RAPORT: jakość obsługi w centrach handlowych
W każdym większym mieście można zrobić zakupy w centrach handlowych, a nowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Niektóre są małe, inne tak duże, że trzeba zarezerwować sobie cały dzień, żeby wszystko zobaczyć. Jak oceniamy ich jakość obsługi? I czym się kierujemy, wybierając „swoje” ulubione?
Centrum handlowe = centrum życia?
Niektórzy wybierają centrum handlowe na spotkania biznesowe, inni widzą w nim sposób na spędzenie weekendu. Centrum handlowe to często drugie centrum miasta. To tam robimy zakupy, chodzimy do kina, jemy w restauracjach, ćwiczymy w klubie fitness, pijemy kawę ze znajomymi... i można by tak jeszcze długo wymieniać. W mniejszych miastach to przeważnie galeria handlowa skupia większość dostępnych rozrywek lub wręcz jest jedyną atrakcją. Na co więc zwracamy uwagę, co przekonuje nas, by wybrać się do danego centrum, a co nie ma na to wpływu?
By odpowiedzieć na te pytania, program „Jakość obsługi" przeprowadził badanie jakości obsługi centrów handlowych. W czerwcu i lipcu 2011 roku tysiące klientów wypowiedziało się na temat ich jakości obsługi, oceniło te, które znajdują się w ich mieście i w których robią zakupy. Ponad 20 000 ankiet centrów handlowych w przeszło 150 miastach z całej Polski stworzyło prawdziwy obraz polskich galerii widziany oczami realnych klientów.
Jak na zakupy, to do galerii!
Z badania wynika, że ponad połowa z nas (51 proc.) robi zakupy w centrum handlowym przynajmniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta