W jakości siła
ROZMOWA | Wojciech Filipczyk, prezes firmy Polbita Sp. z o.o., właściciel sieci Natura Drogerie
Drogerie Natura po raz kolejny zostały nagrodzone przez klientów za najlepszą jakość obsługi. Co trzeba zrobić, by trzy lata z rzędu być najprzyjaźniejszą firmą?
Podstawą sukcesu jest konsekwentne realizowanie strategii opartej na fundamentalnych wartościach – zaufaniu, odpowiedzialności i rzetelności. Przyjazna i godna polecenia firma niezmiennie dba o wysoki standard usług, szeroki asortyment produktów, ale przede wszystkim buduje zespół profesjonalistów. W centrum naszego zainteresowania są klienci, zrozumienie ich potrzeb to klucz do sukcesu. Nieprzerwanie wsłuchujemy się w ich opinie. Komunikacja z klientami inspiruje nas do dalszego doskonalenia naszych usług, oferty i drogerii. Stawiamy na ich wyjątkową obsługę i tworzenie przestrzeni, w której mogą realizować siebie, a zakupy sprawią im przyjemność i radość. Dlatego też starannie dobieramy lokalizacje, dbamy o estetykę, wystrój i odpowiedni klimat w drogeriach. Nieustannie wzbogacamy asortyment kosmetyków, rozbudowujemy sekcje do pielęgnacji twarzy i kosmetyków do makijażu oraz spa. Wprowadzamy dodatkowe, bezpłatne usługi – dermokonsultacje czy porady z zakresu wizażu. Nasze wysiłki zostały dostrzeżone i wysoko ocenione przez klientów w całej Polsce. Bardzo się z tego cieszymy i jesteśmy wdzięczni za to wyróżnienie.
W jaki sposób wizerunek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta