Perfumerie
Co słychać w branży?
Branża perfumeryjna od lat utrzymuje wysoki poziom jakości obsługi. Aktualnie aż 70 proc. klientów ocenia ją pozytywnie. Choć z drugiej strony chcieliby, aby konsultanci mieli dla nich jeszcze więcej czasu, udzielając im porad i dobierając produkty. Bardzo wysoko oceniają dostosowanie perfumerii do ich potrzeb – czytelne rozmieszczenie towaru i przestrzeń, która pozwala swobodnie wybierać, oglądać i testować kosmetyki.
Sephora doceniona przez klientów
Wśród sieci perfumeryjnych respondenci naszego badania najwyżej ocenili jakość obsługi klienta w sieci Sephora. Przyczyniły się do tego między innymi zadbane salony z dobrze wyeksponowanymi stanowiskami z kosmetykami. Plusem jest też szeroki wybór produktów, w tym takich, które można znaleźć tylko w Sephorze. Fachowe doradztwo oraz porady personelu także stanowią o przewadze tych perfumerii nad innymi.