Służewiec wyścigowy
Klasa projektów budynków i urządzeń technicznych, solidność wykonania i jakość materiałów wciąż budzą podziw inżynierów. Ruszyła szeroko zakrojona rewitalizacja obiektu.
Wystarczyło oczyścić rowy, kanały i studzienki melioracyjne z zarastających je chwastów oraz uzupełnić brakujące dreny, by system odwadniający na torze wyścigów konnych na Służewcu odzyskał pełną sprawność. Dziś znów, jak w czasach, gdy tor uroczyście otwierano, woda „schodzi" z niego w ok. pół godziny, nawet po sporym deszczu.
– Nasz „zielony tor" pod względem jakości trawy i jej utrzymania nie ustępuje najlepszym obiektom europejskim – twierdzi dyrektor „Oddziału Wyścigi Konne Warszawa Służewiec" Totalizatora Sportowego Włodzimierz Bąkowski.
Inżynierowie nadzorujący remonty na Służewcu są pełni uznania dla swych poprzedników. Klasa projektów budynków i urządzeń technicznych, w tym np. nowatorskiej w swoim czasie trzystopniowej stacji pomp, rozplanowanie terenu, solidność wykonania i jakość materiałów użytych do budowy wciąż budzą podziw. W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta