Nie tylko firmy prywatne podnoszą standardy
Również miejskie spółki świadczące usługi publiczne starają się poprawiać jakość obsługi klientów.
W ramach akcji „Klient zobowiązuje" chcemy nagrodzić najlepsze, choć również najoryginalniejsze, inicjatywy prokonsumenckie ostatnich lat. Dzisiaj prezentujemy zgłoszenie wrocławskiej spółki MPWiK.
Jej historia sięga 1871 r., kiedy to powstał zakład Na Grobli. Pod obecną nazwą MPWiK działa od 1952 r., od 2011 r. zaś jest spółką akcyjną gminy Wrocław.
Spersonalizowany SMS
MPWiK zajmuje się dostarczaniem wrocławianom wody oraz eksploatuje niemal 1,2 tys. km sieci kanalizacyjnej i oczyszcza rocznie ok. 42 mln metrów sześciennych ścieków. Choć w przypadku tego rynku klienci mają stosunkowo niewielkie możliwości wyboru czy zmiany dostawcy, to wrocławska spółka uruchamia kolejne projekty, mające...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta