Gigant rośnie w siłę
Projektujące i sprzedające odzież LPP skokowo zwiększa skalę działalności. Jeszcze w 2010 r. zarobiło 137 mln zł. W tym może to być aż 440 mln zł.
Tak dynamiczny wzrost właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay to zasługa przede wszystkim zwiększenia powierzchni handlowej. Na koniec 2010 r. na sieć sprzedaży LPP składało się 921 salonów o łącznej powierzchni 320 tys. m2 działających w 11 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Na koniec tego roku grupa będzie dysponowała 1326 sklepami o powierzchni 594 tys. m2. To o 37 proc. więcej niż na koniec 2012 r. W tym roku nakłady na ten cel...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta