Małe stacje pną się w rankingach
Telewizja | Największe prywatne grupy telewizyjne walczą teraz o obsługę reklamową kanałów tematycznych.
magdalena lemańska
W listopadzie cztery największe stacje ogólnotematyczne, czyli tzw. Wielka Czwórka (TVP1, TVP2, Polsat i TVN), miały łącznie już tylko 48, 52 proc. udziałów w ogólnopolskiej widowni powyżej 4. roku życia – podaje firma Nielsen Audience Measurement.
Zarówno udziały TVN, jak i Polsatu oraz TVP1 i TVP2 spadły, jeśli porówna się je z analogicznymi wynikami sprzed roku. Tymczasem mniejsze stacje mieszczące się w pierwszej dwudziestce (wśród nich połowa to dotychczas małe kanały nadające na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej) odnotowywały dalsze wzrosty.
Najwyższe wpływy cennikowe (czyli te liczone jeszcze przed odliczeniem rabatów, jakich stacje udzielają reklamodawcom) miał w listopadzie TVN: 483,9 mln zł i było to o prawie 12 proc. więcej niż przed...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta