Czy niska cena wystarczy?
Dyskonty są zdecydowanie największymi wygranymi kryzysu na rynku w całej Europie. Potwierdza to wyróżnienie dla sieci Pepco.
Sieć określana jest jako dyskont przemysłowy – sprzedaje zarówno ubrania, jak i różnego typu akcesoria, np. do wyposażenia wnętrz czy tekstylia. W Polsce pojawiła się w 2004 r., otwierając 14 sklepów w największych miastach. Magnesem na klienta były i są niskie ceny. Pepco rosło po cichu i nadal nie należy do firm, które walczą o uwagę. W 2007 r. otworzony został setny sklep, w kolejnych dwóch latach następne 100. Dzisiaj ich liczba...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta