Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient zdecydowanie w centrum uwagi

20 października 2014 | Ciekawa ekonomia

Firmy muszą się na nowo zastanowić 
nad całościowym 
podejściem do swoich klientów, i to na wszystkich 
szczeblach decyzyjnych.

Coraz popularniejsze jest podejście określane jako Customer Experience Management (CEM), czyli zarządzanie doświadczeniami klientów. Termin może jeszcze brzmieć nieco egzotycznie, ale robi furorę i takie działania są wdrażane.

W skrócie podejście to oznacza analizę każdego kontaktu klienta z produktem czy firmą, gdyż dzięki sumie takich doświadczeń buduje on swój obraz firmy, a przez to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9971

Wydanie: 9971

Spis treści

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Zamów abonament