Klient zdecydowanie w centrum uwagi
Firmy muszą się na nowo zastanowić nad całościowym podejściem do swoich klientów, i to na wszystkich szczeblach decyzyjnych.
Coraz popularniejsze jest podejście określane jako Customer Experience Management (CEM), czyli zarządzanie doświadczeniami klientów. Termin może jeszcze brzmieć nieco egzotycznie, ale robi furorę i takie działania są wdrażane.
W skrócie podejście to oznacza analizę każdego kontaktu klienta z produktem czy firmą, gdyż dzięki sumie takich doświadczeń buduje on swój obraz firmy, a przez to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta