Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Coraz więcej Polaków bez telewizji

14 maja 2015 | Pierwsza strona

W 3,8 proc. polskich gospodarstw domowych nie ma już odbiorników – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, który bada telewizyjną oglądalność.

Nie wynika to jednak z ubóstwa, lecz świadomej decyzji rosnącej powoli liczby Polaków. Wciąż jest ich jednak mniej niż np. w USA, gdzie telewizorów nie ma aż 5 proc. domów. Za oceanem inwazja usług oferowanych przez internetowe platformy w rodzaju Netfliksa, Hulu czy Amazon Prime powoduje, że część widzów ogląda programy i seriale wyłącznie online.

Paradoksalnie jednak, choć w Polsce domów bez telewizorów przybywa, rośnie średni dzienny czas oglądania tradycyjnej TV. 
W ubiegłym roku był on aż 
o godzinę wyższy niż średnia dla świata.

—ele

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 10140

Wydanie: 10140

Spis treści
Zamów abonament