Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wódki Belvedere znów zyskują na popularności w Polsce

14 maja 2015 | Ekonomia

Właściciel marek Krupnik 
i Sobieski ma za sobą udany początek 2015 r. nad Wisłą. Potencjał widzi u nas nie tylko w wódce, ale też w whisky.

O 13,9 proc., do 38,1 mln euro, zwiększyły się przychody netto, czyli bez akcyzy, grupy Belvedere w Polsce w pierwszym kwartale 2015 r. Nasz kraj jest drugi rynkiem tego producenta alkoholi. Większe przychody osiąga on jedynie we Francji. Tam jednak w pierwszych trzech miesiącach tego roku jego przychody zmalały o 5,3 proc., do 39,6 mln...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10140

Wydanie: 10140

Spis treści
Zamów abonament