Przyspieszonym do Chin
Andrzej Iwanow-Kołakowski, dyrektor na kraje UE AsstrA Forwarding AG.
Rz: Czy firma oferuje przewozy kolejowe z Chin do Europy?
Andrzej Iwanow-Kołakowski: W ciągu ostatnich dziesięcioleci Chiny stały się stabilną i silną gospodarką na rynku światowym, a tempo prowadzenia biznesu i wymiany ekonomicznej z Chinami cały czas wzrasta. Wiąże się to również ze wzrostem wymagań, jakie stawiane są operatorom logistycznym: szybciej, skuteczniej, oszczędniej. AsstrA przygotowała nową kompleksową usługę dotyczącą transportów z i do Chin. Obejmuje ona przewozy z Chin do Europy oraz do krajów WNP z terminem dostawy od 12 do 22 dni w zależności od kraju docelowego. Dzięki regularnym połączeniom z i do Chin możemy zaproponować transport, który jest prawie trzykrotnie szybszy od transportu morskiego i znacznie tańszy od przewozów lotniczych.
Czy bankructwo koreańskiego armatora kontenerowego i wzrost stawek w przewozach morskich zwiększają zainteresowanie transportem kolejowym?
Opuszczenie areny przez znaczącego gracza zawsze wpływa na sytuację na rynku, która ma zazwyczaj charakter tymczasowy, a z czasem wszystko wraca do normy, stabilizuje się. Te firmy, które utraciły stałego partnera, przechodzą do innego armatora lub szukają alternatywnego wykonania dostawy, korzystając na przykład z oferty przyśpieszonego pociągu z Chin. Podczas współpracy z każdym klientem staramy się ocenić wszystkie czynniki i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta