Elektroniczna ofensywa
Niemiecka sieć z elektroniką wchodzi nad Wisłę. Pierwsze sklepy ElectronicPartner ruszą w kwietniu – dowiedziała się „Rz”. Firma rozmawia o przejęciach spółek w Polsce
Piotr Mazurkiewicz Grupa ElectronicPartner to prawdziwy potentat. Firma jest już obecna w 12 krajach europejskich. Pod marką EP i innymi, które należą do grupy, działa ponad 6 tys. placówek, a ich roczne przychody przekraczają 6 mld euro. – W tym roku chcemy mieć co najmniej kilkanaście placówek w Polsce. Skupiamy się na współpracy z istniejącymi sklepami, nie będziemy otwierać własnych – mówi Mirosław Huczek, dyrektor zarządzający ElectronicPartner Polska. Przedsiębiorcy mogą wejść do nowej sieci na zasadzie franczyzy – sklepy będą działały pod marką EP, ale zachowają też obecną nazwę.
Niewykluczone, że debiut nowej sieci będzie jednak dużo bardziej spektakularny. ElectronicPartner prowadził już rozmowy w sprawie przejęcia którejś z działających w Polsce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta