Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobry listopad dzienników

05 stycznia 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

– O 12,5 proc. wzrosły w listopadzie 2007 roku wpływy z reklam dzienników – wynika z danych Expert Monitora o cennikowych wpływach z reklamy, które cytuje serwis Wirtualnemedia.pl. Najwyższe wpływy miała „GW” – 91,97 mln zł, o 12,1 mln zł więcej niż w listopadzie rok wcześniej. Dzienniki regionalne, na których bazuje „Polska”, zarobiły 30,454 mln zł, a „Rz” 20,10 mln zł, o 3,29 mln zł więcej niż rok wcześniej. Cennikowe wpływy „Dziennika” to 19,65 mln zł (wzrost o 3,29 mln zł). Wszystkie monitorowane gazety zarobiły w listopadzie 253,9 mln zł.

Brak okładki

Wydanie: 7905

Spis treści

Aktywacja

Zamów abonament