Centra medyczne poszerzają ofertę dla bogaczy
Pakiety uchodzące dotąd za ekskluzywne przestają wystarczać klientom. Chcą dostać więcej, bo stać ich na to
Przedstawiciele prywatnych centrów medycznych zacierają ręce. Coraz szybciej rośnie grupa zamożnych klientów, dla których posiadanie złotego czy platynowego abonamentu zdrowotnego jest sprawą równie oczywistą, jak członkostwo w ekskluzywnym klubie fitness. Większość centrów medycznych modyfikuje swoją ofertę z myślą o najbogatszych klientach.
Centrum Medyczne LIM jeszcze w tym roku zamierza wprowadzić do sprzedaży nowy abonament – exclusive. Z badań rynkowych wynika, że najlepszy z dotychczasowych pakietów, złota karta, nie wystarcza już klientom. W skład oferty exclusive ma wejść m.in. kompleksowa opieka stomatologiczna, kompleksowe badanie stanu zdrowia (tzw. health check), a także wszystkie nowinki, jakie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta