Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szukanie śladów w ciele

03 października 2008 | Po godzinach | Agnieszka Rataj
Festiwal rozpocznie się premierą „Borysa Godunowa” w reżyserii Andrieja  Moguczija
źródło: Agencja Gazeta
Festiwal rozpocznie się premierą „Borysa Godunowa” w reżyserii Andrieja Moguczija

Międzynarodowy Festiwal Teatralny Warszawa Centralna 2008 – Stygmaty Ciała, Teatr Dramatyczny, PKiN, pl. Defilad 1, spektakle będą grane w przestrzeniach: dużej sceny, foyer, korytarza dramaturgii, małej sceny, sali im. Zatorskiego, Loży Stalina oraz sali im. Młynarskiego, informacje: www.teatrdramatyczny.pl, rezerwacje: tel. 022 656 68 44, lub e-mail: bilety@teatrdramatyczny.pl, sobota (4.10) – środa (29.10), godz. 17 – 19.

Pierwsza edycja Festiwalu Warszawa Centralna rusza już w poniedziałek. Rozpocznie ją premiera „Borysa Godunowa” w reżyserii Andrieja Moguczija.

Rosyjski reżyser przygotował z polskimi aktorami widowisko wykorzystujące operę Modesta Musorgskiego oraz dramat Puszkina. W jego ujęciu historia Borysa Godunowa stała się opowieścią o tyranie, władcy absolutnym, który toczy walkę nie tylko z wojskami najeźdźcy, ale i wewnętrznymi demonami.

Dwie premiery przygotowuje Teatr Dramatyczny. Zobaczymy nową wersję „Szczęśliwych dni” Becketta w reżyserii Antoniego Libery z niezwykłą kreacją Mai Komorowskiej. „Alicję” na podstawie dwóch książek Lewisa Carrolla przygotowuje z kolei dyrektor teatru, Paweł Miśkiewicz, który do roli tytułowej zaprosił Barbarę Krafftównę. W jego ujęciu pełna fantazji historia stanie się bowiem podróżą w głąb pamięci, wspomnieniem tego, co zdarzyło się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8133

Spis treści

Po godzinach

Ballady na syntezatory
Barszcz śmiertelnie modny
Błyskotki dla dużych i małych
Cały świat w Warszawie
Cesarzowa i wojownicy
Credo Hanuszkiewicza
Dawać widzom nadzieję
Death Race
Dla jubilata
Dla much świat to za mało
Doborowa ósemka, czyli wizytówka przeglądu
Dyskusja o filmie w teatrze
Dzieci śpią, dorośli patrzą
Dzieje USA w filmowym skrócie
Ekologia na magnes
Ekstra
Era Jazzu po afrykańsku
Filmy od A do Z
Gdy wali się świat
Gitara, jakich mało
Historia dobrego nazisty
Igła z ołówkiem
Jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi **
Kalendarium
Kino bez barier
Klubowe abc – poleca R. Rybarczyk
Król Maciuś Pierwszy ***
Lem według Tarkowskiego
Lewitacja na podłodze
Lissi na lodzie *
Maciej Kuroń i zespół Voo Voo gotują
Marzenia gnane wiatrem
Między łzą a uśmiechem
Mocne granie w multipleksie
Młodzi zaśpiewają dla starszych
Na ekranie iluzjonu
Na warszawski festiwal wielu jest po drodze
Napastnicy z Dworca Centralnego
Nasza klasa ****
Natu i Envee odmieniają soul
Nie większa niż kciuk
Niezmywalny brud szczecińskich uliczek
Nowe piosenki Kultu na żywo
O lęku w rytmach Afryki
Obiecaj mi! **
Oswajanie nieprzyjaciół
Pałeczki i widelec
Pieśniarz Warszawy pisał po kryjomu symfonię
Pięć różnych dróg do kina
Podsumowanie Lata Konesera
Prawdziwie mroczny jubileusz
Prezent z podróży
Prosto z fabryki
Przeżyjmy to jeszcze raz
Realistyczny dramat Kajzara
Retro, czyli... na czasie
Rutkowski w one man show
Salta i piruety z pomponami
Sny i obsesje dwójki bohaterów
Sport, handel i polityka
Szlachetne ozdoby
Sztuka kopnięć i pchnięć
Szukanie śladów w ciele
Trzy gitary basowe
Tworzenie wprost na scenie
Tęsknota za dorosłym, własnym życiem
W sieci muzyki
Wdzięk w parze z rozumem
Wielcy i początkujący
Wioślarski maraton
Wspomnienie zaginionego świata
Wykład Joanny Tokarskiej-Bakir
Zaśpiewać o jesieni
Zmiksowani
Złocisty słonecznik dla najlepszego przedstawienia
Żuki w wersji poklatkowej
Zamów abonament