Rynek reklamy skurczy się w 2009 roku
W przyszłym roku po raz pierwszy od wielu lat globalny rynek reklamy nie urośnie, lecz się skurczy. Sieć domów mediowych ZenithOptimedia Group (ZOG) drastycznie skorygowała wczoraj swoje prognozy dotyczące wielkości reklamowego rynku
Według najnowszych przewidywań w 2009 roku globalne wydatki na reklamę spadną o 2 proc., choć jeszcze w październiku ZOG szacował, że rynek urośnie o 4 proc.
Najnowsze dane wskazują, że przyszłoroczne wydatki na reklamę wyniosą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta