Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamy skurczy się w 2009 roku

09 grudnia 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Globalny rynek reklamy. W przyszłym roku światowy rynek reklamy skurczy się  o 2 proc. Wydatki na reklamę w USA spadną o 6,2 proc.
źródło: Rzeczpospolita
Globalny rynek reklamy. W przyszłym roku światowy rynek reklamy skurczy się o 2 proc. Wydatki na reklamę w USA spadną o 6,2 proc.

W przyszłym roku po raz pierwszy od wielu lat globalny rynek reklamy nie urośnie, lecz się skurczy. Sieć domów mediowych ZenithOptimedia Group (ZOG) drastycznie skorygowała wczoraj swoje prognozy dotyczące wielkości reklamowego rynku

Według najnowszych przewidywań w 2009 roku globalne wydatki na reklamę spadną o 2 proc., choć jeszcze w październiku ZOG szacował, że rynek urośnie o 4 proc.

Najnowsze dane wskazują, że przyszłoroczne wydatki na reklamę wyniosą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8188

Spis treści
Zamów abonament