Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Z polityki do sieci

02 października 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Witold Ferenc był  w przeszłości konsultantem politycznym  i zajmował się przygotowaniem kampanii wyborczych, m.in. dla SdPl, odpowiadał również za  wizerunek  partii
autor zdjęcia: Radek Pasterski
źródło: Fotorzepa
Witold Ferenc był w przeszłości konsultantem politycznym i zajmował się przygotowaniem kampanii wyborczych, m.in. dla SdPl, odpowiadał również za wizerunek partii

Witold Ferenc, prezes i udziałowiec Frisco.pl. Dwa lata szukał inwestora, aby ruszyć z własnym sklepem. Dopiero w 2006 roku udało mu się przekonać Sobiesława Zasadę

Choć ma dopiero 34 lata, od podstaw zbudował trzeci co do wielkości sklep internetowy, który już w tym roku – po trzech latach działalności – ma przynieść zyski. Jednak zanim niemal całkowicie poświęcił się swojej pasji, pracował w zupełnie innych branżach. Pod koniec lat 90. ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim, przez rok studiował je także w Oksfordzie. – Pracowałem jednak w zasadzie już od II roku studiów – opowiada Ferenc w rozmowie z „Rz”.

Prowadził...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8437

Spis treści
Zamów abonament