Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Po co chodzić do sklepów

02 października 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Handel żywnością w Internecie. Sklepy spożywcze w sieci zwiększają obroty. Rynek ma potencjał, dzisiaj odpowiadają za niego głównie największe miasta.
źródło: Rzeczpospolita
Handel żywnością w Internecie. Sklepy spożywcze w sieci zwiększają obroty. Rynek ma potencjał, dzisiaj odpowiadają za niego głównie największe miasta.

Częściej robimy zakupy w internecie, a rocznie na żywność wydajemy tam 100 mln zł. Wartość rynku rośnie o kilkadziesiąt procent rocznie, a niektórym sklepom obroty skoczą kilkakrotnie

Polacy coraz częściej kupują podstawowe produkty – tak spożywcze, jak chemiczne – w sklepach internetowych. – Oczywiście z powodu kryzysu widzimy zmiany w koszyku kupowanych produktów, ale nadal miesięcznie zwiększamy obroty o 5 – 10 proc. w stosunku do miesiąca wcześniejszego – mówi Witold Ferenc, prezes Frisco.pl.

W tym roku obroty sklepu sięgną nawet 20 mln zł wobec 9 mln zł w 2008 r. Według szacunków firmy wydatki na takie zakupy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8437

Spis treści
Zamów abonament