Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie marki niezłamane kryzysem

10 grudnia 2009 | Marki polskie | Paweł Jabłoński
Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”
źródło: Rzeczpospolita
Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”
Polska marka dla najlepszych
źródło: Rzeczpospolita
Polska marka dla najlepszych

Prezentujemy państwu wyceny 330 polskich marek. Niektóre mają za sobą parę lat tradycji. Inne istnieją na rynku już po kilkadziesiąt i więcej lat. Ich wspólną cechą jest to, że stworzone dla polskich konsumentów codziennie konkurują z największymi markami świata

To nie jest łatwe. Za wielkimi międzynarodowymi brandami stoją nie tylko wielkie pieniądze, ale przede wszystkim umiejętności i lata praktyki dbania o pozycję i prestiż. Na polskim rynku wartość marek wciąż nie jest doceniana. Gdy szacuje się majątek firm,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament