Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czekolada przed telewizorem

10 grudnia 2009 | Marki polskie | Grzegorz Urbanek
Grzegorz Urbanek
źródło: Rzeczpospolita
Grzegorz Urbanek

W tegorocznej edycji rankingu siły marki po raz kolejny zwyciężyła marka Wedel. Ponownie okazała się najlepsza w dwóch najwyżej punktowanych wskaênikach – prestiżu i postrzeganej jakości

Siła marki Wedel wzrosła w tym roku o jeden punkt do 80. Nie był to wprawdzie rekordowy skok, ale i tak czekoladową markę dzieli aż pięć punktów od najbliższego rywala, TVN. Utrzymanie przez TVN stanu posiadania z zeszłego roku (75 punktów) pozwoliło marce awansować na drugie miejsce w zestawieniu.

Natomiast aż o 10 punktów spadła w tym roku siła ubiegłorocznego wicelidera rankingi, marki Bebiko, która w tym roku znalazła się na odległym 37. miejscu.

W ciągu roku przeciętny wskaźnik siły marki dla stu najsilniejszych brandów wzrósł z 62,6 do 64,6 pkt. W odniesieniu do liderów rankingu po raz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament