Czekolada przed telewizorem
W tegorocznej edycji rankingu siły marki po raz kolejny zwyciężyła marka Wedel. Ponownie okazała się najlepsza w dwóch najwyżej punktowanych wskaênikach – prestiżu i postrzeganej jakości
Siła marki Wedel wzrosła w tym roku o jeden punkt do 80. Nie był to wprawdzie rekordowy skok, ale i tak czekoladową markę dzieli aż pięć punktów od najbliższego rywala, TVN. Utrzymanie przez TVN stanu posiadania z zeszłego roku (75 punktów) pozwoliło marce awansować na drugie miejsce w zestawieniu.
Natomiast aż o 10 punktów spadła w tym roku siła ubiegłorocznego wicelidera rankingi, marki Bebiko, która w tym roku znalazła się na odległym 37. miejscu.
W ciągu roku przeciętny wskaźnik siły marki dla stu najsilniejszych brandów wzrósł z 62,6 do 64,6 pkt. W odniesieniu do liderów rankingu po raz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta