Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sukces marki skazanej na zniknięcie

10 grudnia 2009 | Marki polskie | Tomasz Boguszewicz

Mimo zmniejszonego bud˝etu reklamowego Era, flagowa marka Polskiej Telefonii Cyfrowej, utrzymała pozycję najmocniejszej polskiej marki sektora telekomunikacyjnego. Miejsca na podium zajęły także Plus i TP

Polska Telefonia Cyfrowa ma powody do zadowolenia – w pierwszej dziesiątce zestawienia najmocniejszych polskich marek telekomunikacyjnych znalazły się aż trzy należące do niej brandy. Okręt flagowy PTC, Era, pozostał niekwestionowanym liderem mimo nieznacznego obniżenia mocy w porównaniu z ubiegłorocznym zestawieniem. Marka słabiej wypadła pod względem siły, postrzeganej wartości i prestiżu.

Sukces Ery to w dużej mierze rezultat nakładów reklamowych poniesionych na nią przez właściciela; w ciągu ostatnich czterech lat wyniosły ponad 300 mln zł.

W tym roku zmniejszony przez spowolnienie gospodarcze budżet marketingowy został przeznaczony w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament