Sukces marki skazanej na zniknięcie
Mimo zmniejszonego bud˝etu reklamowego Era, flagowa marka Polskiej Telefonii Cyfrowej, utrzymała pozycję najmocniejszej polskiej marki sektora telekomunikacyjnego. Miejsca na podium zajęły także Plus i TP
Polska Telefonia Cyfrowa ma powody do zadowolenia – w pierwszej dziesiątce zestawienia najmocniejszych polskich marek telekomunikacyjnych znalazły się aż trzy należące do niej brandy. Okręt flagowy PTC, Era, pozostał niekwestionowanym liderem mimo nieznacznego obniżenia mocy w porównaniu z ubiegłorocznym zestawieniem. Marka słabiej wypadła pod względem siły, postrzeganej wartości i prestiżu.
Sukces Ery to w dużej mierze rezultat nakładów reklamowych poniesionych na nią przez właściciela; w ciągu ostatnich czterech lat wyniosły ponad 300 mln zł.
W tym roku zmniejszony przez spowolnienie gospodarcze budżet marketingowy został przeznaczony w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta