Marki odporne na kryzys
Większość spośród najcenniejszych polskich marek warta jest dziś więcej niż przed rokiem
Orlen, PKO Bank Polski i PZU to najdroższe polskie marki. Ta trójka, otwierająca szóstą edycję rankingu najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej”, jest warta w sumie prawie 10 mld zł – o jedną trzecią więcej niż przed rokiem.
I to właśnie szybki rozwój brandów z czołówki zestawienia zadecydował o wzroście łącznej wartości wszystkich 330 wycenionych w nim marek. Sięgnęła ona prawie 58 mld zł, o 7 mld zł więcej niż w 2008 r.
– Potwierdziła się reguła, że w trudnych czasach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta