Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Marki odporne na kryzys

10 grudnia 2009 | Pierwsza strona | Anita Błaszczak
Rzeczpospolita” uhonorowała wczoraj firmy o najcenniejszych markach. Od lewej: Paweł Bień, prezes Presspubliki (wydającej „Rz”), Marek Kłuciński z PKO BP, Wojciech Kotlarek, członek zarządu PKN Orlen, i Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rz”
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Rzeczpospolita” uhonorowała wczoraj firmy o najcenniejszych markach. Od lewej: Paweł Bień, prezes Presspubliki (wydającej „Rz”), Marek Kłuciński z PKO BP, Wojciech Kotlarek, członek zarządu PKN Orlen, i Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rz”

Większość spośród najcenniejszych polskich marek warta jest dziś więcej niż przed rokiem

Orlen, PKO Bank Polski i PZU to najdroższe polskie marki. Ta trójka, otwierająca szóstą edycję rankingu najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej”, jest warta w sumie prawie 10 mld zł – o jedną trzecią więcej niż przed rokiem.

I to właśnie szybki rozwój brandów z czołówki zestawienia zadecydował o wzroście łącznej wartości wszystkich 330 wycenionych w nim marek. Sięgnęła ona prawie 58 mld zł, o 7 mld zł więcej niż w 2008 r.

– Potwierdziła się reguła, że w trudnych czasach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament