Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Procentuje różnicowanie działalności

10 grudnia 2009 | Marki polskie | Magdalena Lemańska

Kryzys nie osłabił największych marek na rynku mediów, w tym lidera rankingu TVN. Ich sztandarowe produkcje wciąż przyciągają rzesze widzów i słuchaczy. Czołówka branży zapobiegliwie inwestuje w Internet, który pozwala budować pozycję wsród młodszych odbiorców

Moc marki TVN urosła po raz kolejny, ponownie plasując TVN na czele naszego rankingu firm mediowych i wydawnictw. W tegorocznej jego edycji TVN uzyskał 869 punktów, o cztery więcej niż rok wcześniej. Dostał też w swojej kategorii najwyższe noty za siłę marki, jej postrzeganą wartość i prestiż.

Telewizyjna grupa od lat kładzie duży nacisk na kreowanie swojego wizerunku i od początku kieruje swą ofertę do ambitniejszego widza niż jej największa komercyjna konkurencja, czyli Polsat.

Ten rok nie należy na rynku mediów do najprostszych, bo gospodarcze spowolnienie ograniczyło promocyjne działania jego graczy. Na korzyść TVN działają jednak popularne duże produkcje, które stacja umiejętnie adaptowała na polski rynek.

Wśród nich są „You can dance – po prostu tańcz” czy „Taniec z gwiazdami”, który TVN emituje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament