Procentuje różnicowanie działalności
Kryzys nie osłabił największych marek na rynku mediów, w tym lidera rankingu TVN. Ich sztandarowe produkcje wciąż przyciągają rzesze widzów i słuchaczy. Czołówka branży zapobiegliwie inwestuje w Internet, który pozwala budować pozycję wsród młodszych odbiorców
Moc marki TVN urosła po raz kolejny, ponownie plasując TVN na czele naszego rankingu firm mediowych i wydawnictw. W tegorocznej jego edycji TVN uzyskał 869 punktów, o cztery więcej niż rok wcześniej. Dostał też w swojej kategorii najwyższe noty za siłę marki, jej postrzeganą wartość i prestiż.
Telewizyjna grupa od lat kładzie duży nacisk na kreowanie swojego wizerunku i od początku kieruje swą ofertę do ambitniejszego widza niż jej największa komercyjna konkurencja, czyli Polsat.
Ten rok nie należy na rynku mediów do najprostszych, bo gospodarcze spowolnienie ograniczyło promocyjne działania jego graczy. Na korzyść TVN działają jednak popularne duże produkcje, które stacja umiejętnie adaptowała na polski rynek.
Wśród nich są „You can dance – po prostu tańcz” czy „Taniec z gwiazdami”, który TVN emituje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta