Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szczyt prezentowych zakupów w Internecie

10 grudnia 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz tbo
Coraz więcej Polaków woli uniknąć kolejek w tradycyjnych sklepach i wybiera zakupy w Internecie. Jednak choć nadal najczęś- ciej robimy je w hiper-, supermarketach i centrach handlowych,  to już co trzeci z nas prezenty chce kupić w Internecie.
źródło: Rzeczpospolita
Coraz więcej Polaków woli uniknąć kolejek w tradycyjnych sklepach i wybiera zakupy w Internecie. Jednak choć nadal najczęś- ciej robimy je w hiper-, supermarketach i centrach handlowych, to już co trzeci z nas prezenty chce kupić w Internecie.

Obroty sklepów i firm kurierskich są nawet o 40 – 60 proc. wyższe niż przed rokiem. Jeśli klienci chcą kupić prezenty w sieci, powinni się spieszyć, aby przesyłki dotarły na czas

Szturm klientów na sklepy internetowe trwa w najlepsze, a szczyt sezonu powoli się zaczyna. Według raportu D-Link Technology Trend świąteczne zakupy w sieci zaplanowało w tym roku 14 proc. dorosłych internautów, czyli ok. 2 mln osób (podobnie było rok temu).

Empik.com ma w tym sezonie świątecznym o 67 proc. więcej zamówień niż w podobnym okresie ub.r. – Internauci składają zamówienia wcześniej nie tylko z obawy o ewentualne opóźnienia w dostarczeniu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament