Czekoladowa tradycja kształtuje świadomość
Marka Wedel nadal króluje na polskim rynku słodyczy i w naszym rankingu. Jej moc wzrosła, czemu sprzyja także odporność słodkiej branży na gospodarcze spowolnienie
Wedel – marka o prawie 160-letniej historii, która od dziesięciu lat należy do brytyjskiego koncernu Cadbury – pozostaje niekwestionowanym liderem naszego rankingu na najmocniejsze marki słodyczy i lodów. Kolejne miejsca zajęły Wawel i Goplana. Poza podium, na czwartym miejscu, znalazła się lodowa marka Koral, która przed rokiem była wiceliderem rankingu
Niewykluczone, że to rezultat mniej intensywnej promocji Korala w porównaniu z poprzednimi latami, gdy jego lody (a wraz z nimi i markę) reklamowały gwiazdy piosenki w tym Helena Vondráčková, Majka Jeżowska, Beata Kozidrak, Maryla Rodowicz i Doda.
Natomiast sukcesowi Wedla sprzyjał fakt, że jego właściciel...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta