Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czekoladowa tradycja kształtuje świadomość

10 grudnia 2009 | Marki polskie | Katarzyna Kucharczyk

Marka Wedel nadal króluje na polskim rynku słodyczy i w naszym rankingu. Jej moc wzrosła, czemu sprzyja także odporność słodkiej branży na gospodarcze spowolnienie

Wedel – marka o prawie 160-letniej historii, która od dziesięciu lat należy do brytyjskiego koncernu Cadbury – pozostaje niekwestionowanym liderem naszego rankingu na najmocniejsze marki słodyczy i lodów. Kolejne miejsca zajęły Wawel i Goplana. Poza podium, na czwartym miejscu, znalazła się lodowa marka Koral, która przed rokiem była wiceliderem rankingu

Niewykluczone, że to rezultat mniej intensywnej promocji Korala w porównaniu z poprzednimi latami, gdy jego lody (a wraz z nimi i markę) reklamowały gwiazdy piosenki w tym Helena Vondráčková, Majka Jeżowska, Beata Kozidrak, Maryla Rodowicz i Doda.

Natomiast sukcesowi Wedla sprzyjał fakt, że jego właściciel...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament