Allegro.pl nie ma równych
Serwis aukcyjny po raz kolejny zdecydowanie zwyciężył w kategorii handel i usługi, powiększył też przewagę nad rywalami
Allegro.pl, przez które przepływa połowa obrotów handlu internetowego w Polsce, zdecydowanie pokonało sieci sklepów, biura podróży czy restauracje. Handel i usługi to najbardziej różnorodna kategoria w naszym rankingu mocy – Allegro.pl wygrało w niej z takimi markami, jak Sphinx, Open Finance, Royal Collection czy Expander.
Wprawdzie moc Allegro.pl w porównaniu z ub.r. spadła o 7 pkt, jednak nadal nokautuje konkurencję. Wicelider Sphinx, choć wygrał pod względem siły swego brandu, to i tak został pokonany różnicą 36 pkt (w ub.r. było to 32 pkt). Na niekorzyść sieci restauracyjnej działać mogło zamieszanie i konflikt udziałowców. Sytuacja już się jednak ustabilizowała, spółka podpisała także umowę na zakup sieci pizzerii Da Grasso.
W porównaniu z liderem rankingu inne marki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta