Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Allegro.pl nie ma równych

10 grudnia 2009 | Marki polskie | Piotr Mazurkiewicz

Serwis aukcyjny po raz kolejny zdecydowanie zwyciężył w kategorii handel i usługi, powiększył też przewagę nad rywalami

Allegro.pl, przez które przepływa połowa obrotów handlu internetowego w Polsce, zdecydowanie pokonało sieci sklepów, biura podróży czy restauracje. Handel i usługi to najbardziej różnorodna kategoria w naszym rankingu mocy – Allegro.pl wygrało w niej z takimi markami, jak Sphinx, Open Finance, Royal Collection czy Expander.

Wprawdzie moc Allegro.pl w porównaniu z ub.r. spadła o 7 pkt, jednak nadal nokautuje konkurencję. Wicelider Sphinx, choć wygrał pod względem siły swego brandu, to i tak został pokonany różnicą 36 pkt (w ub.r. było to 32 pkt). Na niekorzyść sieci restauracyjnej działać mogło zamieszanie i konflikt udziałowców. Sytuacja już się jednak ustabilizowała, spółka podpisała także umowę na zakup sieci pizzerii Da Grasso.

W porównaniu z liderem rankingu inne marki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament